27 dec. 2011

Jullovet so far

Nu över jul har det inte blivit så många inlägg, och det beror nog på att jag fick en iPhone 4s i julklapp och därför inte behövt använda datorn lika mycket, och att vi har gjort mycket med familjen under dagarna. :) Vi har hajkat upp på skärklittsgnupen och blyberget bland annat, och jag har skapat en blogg för våra små utflykter! :D Nygrens Hajker
Jag har dock inte hunnit göra klart inläggen ännu, men förhoppningsvis dyker det upp två stycken i kväll! :)
Ska dessutom börja blogga här från iPhonen, så det kommer nog att uppdateras lite bättre då!

Det som fanns i julklapparna till mamma och pappa, som jag lagt upp i förra inlägget var tre slipsar till pappa (eftersom han har så fula slipsar hehe...) och två tavlor till mamma, som såg ut så här:

Jag har ju haft en liten hemlig omröstning på min gamla blogg (kika här om du är nyfiken), för att försöka bestämma mig för vilka jag skulle framkalla. Jag hade egentligen tänkt välja slogboden också, men sedan visade det sig att jag bara hade råd med två, och då blev det dessa.
Men vi har tänkt framkalla några av de andra bilderna också, senare. :)

För övrigt känns det helt jävla underbart att vara hemma i Älvdalen! Här är det snö (eller ah, det mesta smälte i natt...), frisk luft, berg och skog! Skönt att vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar