18 dec. 2011

Operation: I would never wear this

Vi fick för oss att gå runt och prova kläder som vi aldrig skulle prova annars i Örebro idag, jag, Alexx och Anna WH! :D Enjoy our fugly outfits!

H&M

New Yorker


Kappahl (Här var det bara jag som kände få att klä ut mig höh)

Det syns nog, men vi har haft en askul helg! :D Var helt slut när jag kom hem, hel slut! Men nu är jag piggare och är fett glad över denna awesome helg! Imorgon ska jag skämma ut mig inför skolans alla förbipasserande när jag på första lektionen skall sjunga den inte alls uttjatade låten Hallalujah med ett band som endast repat detta en enda lektion förra veckan, yay! <3 
Wish me luck! 

(Det kanske kommer upp en video av det, om någon har tid att filma, och om det inte låter allt för förjävligt </3)


Om någon undrade hur jag faktiskt klär mig är det något sånt här :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar